Pelaburan emas utuh sepanjang zaman

Master Delaer EM, Pn. Che Rohana bersama En. Zarul Azkief
Sekali lagi Master Dealer Emas Mudah terpilih untuk berkongsi pengalaman dan bagaimana beliau menceburi pelaburan emas bersama Public Gold, dalam akhbar Sinar Harian (30/11/2011). Admin blog EM, Hazwana & Atiqah, dan dealer dalam rangkaian Emas Mudah Puan Siti Juriah turut menghiasi ruang testimoni.


Semua tahu akan keuntungan yang diperolehi dalam pelaburan emas dan perak. Dengan inisiatif yang telah disediakan oleh Public Gold, pelaburan emas dan perak bukan lagi satu masalah besar. Kemudahan yang disediakan menjadikan urusan niaga berjalan dengan lancar. Setiap orang mempunyai untuk menjadi pembeli dan juga delaer. Jangan lupa unutk hubungi dealer yang berhampiran anda. Public Gold memang best - Hazwana, Admin & Dealer EM (012-9452678)
Saya mula mengenali Public Gold pada Disember tahun lepas dan sangat bertuah kerana dipertemukan dengan Public Gold. Sistem mesra pelanggan yang diperkenalkan oleh Public Gold memudahkan urusan jual beli emas dan perak dijalankan. Pelaburan emas merupakan pelaburan yang sudah tidak asing diseantero dunia bahkan merupakan pelaburan yang utuh sepanjang zaman. Tunggu apa lagi, hubungilah dealer Public Gold di tempat anda sekarang. - Atiqah, Admin & Dealer EM (013-3294134)
Pelaburan melalui Public Gold adalah pelaburan yang tidak pernah mengalami defisit (kerugian), bahkan menguntungkan semua pihak. Walaubagaimanapun kita perlu mempunyai suntikan daya saing yang tinggi dengan pelbagai ilmu, integriti, idea berkualiti, berjiwa besar dan sanggup berkongsi ilmu di mana sahaja. Oleh itu, kekuatan jati diri yang yang luar biasa merupakan pra-syarat keaarah merancang plan tindakan bagi mensasarkan keuntungan yang berganda. Kesanggupan menempuh cabaran serta mempunyai kenalan yang ramai juga merupakan antara faktor penyumbang kepada kejaayan seseorang, jadi, marilah kita mengambil peluang keemasan ini bagi melonjakkan pendapatam selaras kehendak syiar Islam - Pn. Juriah, Dealer EM (013-9924676)
Thanks for your comment